Direktlänk till inlägg 2 juni 2011

Flygfärdiga !

Av Gisela - 2 juni 2011 12:21

Ja, nu var det läääängesen jag skrev här i bloggen....... fy på mig !

Bebisarna är snart 8 veckor och det är dags att flytta hemifrån, jisses vad fort det har gått   

F-barnen har fått jättebra ägare och jag känner mig så nöjd och glad !

Igår var det dags för veterinärbesiktning och alla fyra besiktades utan anmärkning.


Nu ska jag njuta av dom ett par dagar till innan dom flyttar   


Här kommer ett gäng bilder på vilddjuren, dryga 7 veckor gamla på bilderna.


               

Vi säger välkomna till blivande F-barnsägare när det är dags att hämta och stort lycka till med er nya familjemedlem !!!!


Tjingeling

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Gisela - 3 maj 2011 20:03

Sedan i lördags har dagarna varit fyllda av besök, många är det som vill komma och gosa med bebisarna. Valparna utvecklas i rasande fart nu. Plötsligt så springer dom runt i lådan, biter i varandra och morrar (gullungar) Dom har fått flytta till de...

Av Gisela - 25 april 2011 15:21

Hej alla bloggläsare !   Idag har två duktiga E-kullsbarn gjort tävlingspremiär    Båda ekipaget har startat Apellspår. Madeleine och Egon "Ego" Godkända med dagens bästa poäng på spåret, kul ! Cecilia och Eleonora "Nora" Uppflyttade till Lkl...

Av Gisela - 20 april 2011 19:30

Hääärliga dagar har vi nu ! Jag har ägnat mig åt lite trädgårdsarbete när jag inte hänger i valplådan förstås .   Bebisarna är HELT underbara och jag kan inte se mig mätt på dom, för att inte tala om hur gott dom luktar    Dundra är verkligen f...

Av Gisela - 15 april 2011 14:47

Imorgon är bebisarna redan 1 vecka gamla    Tänk vad tiden går fort.......   Allt fungerar utmärkt, alla 4 mår bra. Dundra har gott om mat till dom så dom är som små tjocka korvar, jättehärliga    Förstår att ni längtar efter nya bilder på valp...

Av Gisela - 12 april 2011 13:24

Hej alla!   Det rullar på bra här hemma    Bebisarna är nu 3 dagar gamla och sötare än sötast ! Man kan inte få nog av att sitta i valplådan och beundra dom små......   Bilder kan vi väl inte få för mycket av så här kommer dagens skörd    ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards