Direktlänk till inlägg 25 april 2011

Härlig värme och underbara bebisar !

Av Gisela - 25 april 2011 15:21

Hej alla bloggläsare !


Idag har två duktiga E-kullsbarn gjort tävlingspremiär    Båda ekipaget har startat Apellspår.

Madeleine och Egon "Ego" Godkända med dagens bästa poäng på spåret, kul !

Cecilia och Eleonora "Nora" Uppflyttade till Lkl Spår !


Ett gigantiskt grattis till er båda och fortsatt lycka till med tävlanadet   


Dom små F-barnen är idag 16 dagar gamla och precis ursöta !!! Dom har öppnat ögonen allihopa och tultar runt i lådan mer och mer.

Dom har fått sin första dos avmaskningsmedel och den var väl mindre uppskattad.....

Njut av bilderna


 

 

 

 

Tyvärr har Arosbygdens Aztrid vandrat över regnbågsbron efter ett akut insjuknande natten mellan fred/lörd. Aztrid skulle fylla 7 år.

R.I.P finaste, underbara Aztrid    Tack Patrik för att du var den bästa av hussar till Aztrid !!!


  

 
 
Ingen bild

Linda

26 april 2011 22:05

Åhh, vad söta de är. Det gör ju endel skillnad att de öppnar ögonen....jag beklagar att Aztrid fick gå bort alldeles för tidigt :-(

 
Jessica

Jessica

27 april 2011 07:43

Underbart söta valpar!! I bland funderar man på det här med stopp och väx, men alla åldrar har ju sin charm <3

http://www.tjw.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gisela - 2 juni 2011 12:21

Ja, nu var det läääängesen jag skrev här i bloggen....... fy på mig ! Bebisarna är snart 8 veckor och det är dags att flytta hemifrån, jisses vad fort det har gått    F-barnen har fått jättebra ägare och jag känner mig så nöjd och glad ! Igår v...

Av Gisela - 3 maj 2011 20:03

Sedan i lördags har dagarna varit fyllda av besök, många är det som vill komma och gosa med bebisarna. Valparna utvecklas i rasande fart nu. Plötsligt så springer dom runt i lådan, biter i varandra och morrar (gullungar) Dom har fått flytta till de...

Av Gisela - 20 april 2011 19:30

Hääärliga dagar har vi nu ! Jag har ägnat mig åt lite trädgårdsarbete när jag inte hänger i valplådan förstås .   Bebisarna är HELT underbara och jag kan inte se mig mätt på dom, för att inte tala om hur gott dom luktar    Dundra är verkligen f...

Av Gisela - 15 april 2011 14:47

Imorgon är bebisarna redan 1 vecka gamla    Tänk vad tiden går fort.......   Allt fungerar utmärkt, alla 4 mår bra. Dundra har gott om mat till dom så dom är som små tjocka korvar, jättehärliga    Förstår att ni längtar efter nya bilder på valp...

Av Gisela - 12 april 2011 13:24

Hej alla!   Det rullar på bra här hemma    Bebisarna är nu 3 dagar gamla och sötare än sötast ! Man kan inte få nog av att sitta i valplådan och beundra dom små......   Bilder kan vi väl inte få för mycket av så här kommer dagens skörd    ...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards