Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Livstecken !

Av Gisela - 7 april 2011 19:27

Hej på er!


Förstår om ni är flera som undrar om bebisarna kommit, vad som händer m.m Jag väntar och längtar lika mycket som ni gör !


Idag är Dundra på dygn 64 från parning räknat och man brukar ju säga att normal dräktighetstid är ca 63 dygn + - 2 dagar.

Allting ser helt normalt ut    Dundra mår bra, bebisarna sparkar fint i lilla magen.

Vi väntar bara på att själva valpningen ska sätta igång och denna är ju tyvärr inte förutsägbar......


Som jag skrivit tidigare så kommer jag naturligtvis att uppdatera här i bloggen så fort bebisarna kommit   

Ha det gott där ute så länge !!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gisela - 2 juni 2011 12:21

Ja, nu var det läääängesen jag skrev här i bloggen....... fy på mig ! Bebisarna är snart 8 veckor och det är dags att flytta hemifrån, jisses vad fort det har gått    F-barnen har fått jättebra ägare och jag känner mig så nöjd och glad ! Igår v...

Av Gisela - 3 maj 2011 20:03

Sedan i lördags har dagarna varit fyllda av besök, många är det som vill komma och gosa med bebisarna. Valparna utvecklas i rasande fart nu. Plötsligt så springer dom runt i lådan, biter i varandra och morrar (gullungar) Dom har fått flytta till de...

Av Gisela - 25 april 2011 15:21

Hej alla bloggläsare !   Idag har två duktiga E-kullsbarn gjort tävlingspremiär    Båda ekipaget har startat Apellspår. Madeleine och Egon "Ego" Godkända med dagens bästa poäng på spåret, kul ! Cecilia och Eleonora "Nora" Uppflyttade till Lkl...

Av Gisela - 20 april 2011 19:30

Hääärliga dagar har vi nu ! Jag har ägnat mig åt lite trädgårdsarbete när jag inte hänger i valplådan förstås .   Bebisarna är HELT underbara och jag kan inte se mig mätt på dom, för att inte tala om hur gott dom luktar    Dundra är verkligen f...

Av Gisela - 15 april 2011 14:47

Imorgon är bebisarna redan 1 vecka gamla    Tänk vad tiden går fort.......   Allt fungerar utmärkt, alla 4 mår bra. Dundra har gott om mat till dom så dom är som små tjocka korvar, jättehärliga    Förstår att ni längtar efter nya bilder på valp...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards