Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Gisela - 28 mars 2011 18:55

Dags för en uppdatering, det var ett litet tag sedan nu.


Här hemma är allt bara bra och Dundra mår som den prinsessa hon är   

Hon är nu ganska rund om bebismagen och nästa vecka är det dags för dom små att anlända till världen. Närmare bestämt 9 dagar är det kvar till beräknad valpning.

Sen kan ju bebisarna alltid bestämma sig för att göra entré några dagar tidigare eller skjuta på det någon dag över tiden.

Man kan nu känna bebisarna sparka där inne i magen och det är ju såååå mysigt !


Förstår att ni som väntar på valp är nyfikna och naturligtvis uppdateras bloggen så fort bebisarna har kommit.

Nu håller vi tummarna för att valpningen går bra och att det föds friska, fina valpar   


Imorgon jobbar jag mitt sista pass innan jag går på "valpledigt". Dundra och jag har sedan några dagar på oss att vila oss i form inför det som komma ska.


Bilden nedanför föreställer Dundra endast 3 dagar gammal, åhhhh vad speciell hon var redan då   Vi hoppas att valplådan snart innehåller små mini-dundrisar !


 

Ha det gott där ute så länge !

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards