Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Gisela - 18 mars 2011 10:13

Vaknar idag till ett VITT Västerås, snön faller i täta små flingor, vart tog våren vägen   

Jag hade börjat få ordentligt med vårkänsla senaste dagarna, vädret har varit så härligt och det återkommer ju naturligtvis. Den här vita skiten som man är ganska trött på ska bara ner först   


Jag konstaterade igår att jag bara har 4 arbetspass kvar innan jag går på min långa "valpledighet". Valparna ska ju inte födas förrän om knappa tre veckor men jag börjar min ledighet om två veckor. Av erfarenhet så vet jag ju att mina flickor har valpat lite tidigare än beräknat och jag tänker inte vara på jobbet om det skulle bli så den här gången med. Vi börjar alltså ledigheten 5 dagar innan beräknad valpning och vilar oss i form   


Både Dundra och Hexa mår förträffligt. Dundra blir rundare o rundare om lilla magen   


Önskar alla därute en trevlig helg och lägger med en skön bild på kommande valpars pappa Veto vom Kümmelsee. Nu längtar vi efter sommar !


  


  

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards